Doprava a platba

  • zboží odesíláme do dvou pracovních dnů po připsání platby na náš účet
  • platbu akceptujeme buď kartou online nebo převodem předem na náš účet 2001795254/2010 (platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů, v opačném případě je objednávka zrušena)
  • odesílací dny máme každý všední den (pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek) 
  • pracovní doba a čas kdy vyřizujeme objednávky a emaily, hovory, zprávy je PO-PÁ: 8-15h

 

Způsob doručení  Platba převodem, kartou 
Zásilkovna - pobočky Z Point 69 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu
95 Kč
Balíkovna
65 Kč 
Česká pošta - balík na poštu  89 Kč 
Česká poště - balík do ruky 109 Kč 

 

 

Kdy a jakým způsobem jsou zásilky doručovány?
  
Jakmile od nás odchází Váš balíček, ihned Vám posíláme email.
 
ZÁSILKOVNA - POBOČKY Z POINT
Vyberte si z nabídky výdejních míst, které Vám nejvíce vyhovuje. Zásilkovna běžně doručuje na výdejní místo za 1-2 pracovní dny. Během víkendů a svátků je logistika Zásilkovny pozastavena. Nicméně výdejní místa, která mají během této doby otevřeno, mohou zásilky vydávat. 
 
ZÁSILKOVNA - DORUČENÍ NA ADRESU
Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna. O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
 
BALÍKOVNA
Balíkovnu mimo poštu provozuje Česká pošta u některého z jejich partnerů. Najdete ji třeba v prodejně potravin, papírnictví, trafice nebo drogerii nebo na vybraných prodejních místech SAZKA. Balíkovna na poště je speciální přepážka, kde si můžete balík rychle vyzvednout. Některé Balíkovny jsou i na poštách, které jsou provozovány partnery České pošty. Říkají jim Pošty Partner. Podrobnější informace na stránkách Balíkovny.
 
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU
Informace o tom, že ČP Vaši zásilku převzala do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí, budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována).  
 
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
Ve všední dny doručují kurýři ČP mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručují v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19 hod. Pokud vás nezastihnou na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uloží na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce. Chcete balík doručit odpoledne? Více informací o doručení v odpoledních hodinách získáte zde
 
 
Co když se má zásilka opozdí?
Ihned po předání Vaší zásilky dopravci, Vás o této skutečnosti informujeme prostřednictvím e-mailové zprávy. Zásilka by v ten okamžik měla být doručena následující pracovní den. Pokud se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na e-mail: info@padnetito.cz.
 
 
Na co nezapomenout při převzetí zásilky? 
Před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození, pořiďte fotografie poškozené zásilky a ihned nás kontaktujte.