Výměna, vrácení zboží a reklamace

Nesedí Vám vybrané zboží? Potřebujete změnit velikost, barvu či zboží reklamovat? Žádný problém, to se běžně stává...
 
Na výměnu a vrácení (odstoupení od smlouvy) máte právo do 14ti dnů bez udání důvodu. Lhůta se počítá ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba převezmete zboží. 
 
1.   Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení nebo výměnu (viz Obchodní podmínky). Zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, neušpiněné od make-upu, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným) a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje.
 
2.   Do balíčku vložte kopii faktury nebo fakturu a zakroužkujte produkty, které vracíte / měníte.
 
3.   Vyplňte formulář - ke stažení níže. Nemáte-li možnost tisku dokumentu, vypište podle jeho vzoru informace ručně na papír :-)
 
4.   Zboží, které chcete vyměnit zašlete na adresu:
      Renata Cinkeová - Padnetito.cz
      Čím 133, 262 03
      Zboží je možno zaslat přes jakéhokoli dopravce - přímo k nám na adresu nikoliv na výdejní místo například v případě zásilkovny.
 
5.   Peníze Vám budou vráceny na účet do 14-ti dnů, od doručení odstoupení od smlouvy (od doručení balíčku).
 
6.   Poštovné při vrácení / výměně k nám je hrazeno zákazníkem a od nás hrazeno námi.

 

FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU A VRÁCENÍ ke stažení

 

 

Reklamace

1.    Reklamace si řídí reklamační řádem (viz. Obchodní podmínky) a bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci. Zákazník si může vybrat způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí.
 
2.    Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile bude reklamované zboží spolu s řádně vyplněným reklamačním listem a dokladem o zakoupení daného zboží od kupujícího doručeno prodávajícímu. 
 
3.    Adresa pro zaslání zboží v případě reklamace je:
       Renata Cinkeová - Padnetito.cz
       Čím 133, 262 03
       Zboží je možno zaslat přes jakéhokoli dopravce - přímo k nám na adresu nikoliv na výdejní místo například v případě Zásilkovny.